img

Warning: Missing argument 5 for staticUrlHandler::generateLanguageFlagForSubPages(), called in /var/www/virtual/www.last-minute.si/trunk/www/mobile/classes/functions.class.php on line 5320 and defined in /var/www/virtual/www.last-minute.si/trunk/www/class/staticUrlHandler.class.php on line 676

Warning: Missing argument 5 for staticUrlHandler::generateLanguageFlagForSubPages(), called in /var/www/virtual/www.last-minute.si/trunk/www/mobile/classes/functions.class.php on line 5320 and defined in /var/www/virtual/www.last-minute.si/trunk/www/class/staticUrlHandler.class.php on line 676

FAQ – Česta pitanja

Aerodrom i let zrakoplovom

PARKIRANJE NA LETALIŠČU: Kako je s parkiranjem na odhodnih letališčih?

Na odhodnih letališčih seveda lahko parkirate. Cene parkiranja so odvisne od odhodnega letališča, sezone, obstoja posebnih ponudb, ... Zaradi številnih dejavnikov bo najbolje, da se o najprimernejši možnosti parkiranja pogovorite s svojim referentom.

Odmor i putovanja – općenito

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Važno: korištenjem portala Last-minute.si slažete se s općim uvjetima poslovanja.

PRIJAVNINA

Na portalu Last-minute.si NE ZARAČUNAVAMO naknadu za prijavu, ako klijent pošalje zahtjev za obvezujuću rezervaciju te vrijednost rezervacije ne iznosi više od 250 eura (broji se ukupna vrijednost na prijavu ili ugovor). Naknadu za prijavu zaračunavamo u sljedećim slučajevima: - ako klijent pošalje zahtjev za obvezujuću rezervaciju te je vrijednosti rezervacije manja od 250 EUR (broji se ukupna vrijednost na naknadu za prijavu ili ugovor), zaračunavamo naknadu za prijavu u iznosu od 8 EUR; - ako klijent pošalje zahtjev za obvezujuću rezervaciju na osnovu prethodnog razgovora s referentom te se odluči za od strane referenta predloženi aranžman, zaračunavamo naknadu za prijavu u iznosu od 10 EUR; - ako klijent ne pošalje zahtjev za obvezujuću rezervaciju preko portala, već rezervaciju napravi preko drugih komunikacijskih kanala (telefona, e-maila, osobno u agenciji), zaračunavamo naknadu za prijavu u iznosu od 15 EUR. Za izdavanje poklon bona/vrijednosnog bona naknadu za prijavu ne zaračunavamo.

REZERVACIJA PUTOVANJA: Kada je najbolji trenutak za rezervaciju putovanja?

Čekati s rezervacijom do zadnjeg trena nije uvijek najmudriji potez, jer je znanje o pravom vremenu rezervacije odmora ili putovanja presudno za povoljnu cijenu ili željeni omjer cijene i kvalitete dobivene usluge. O ispravnosti odluke o rezervaciji putovanja možemo se posavjetovati s putničkim agentom kojem vjerujemo, sve je popularnija strategija informiranje preko interneta ili čak obavještavanje o novim ponudama preko e-maila. Ako želite Novu godinu dočekati ispod palma, npr. na Kanarskim otocima, u Dominikanskoj Republici, na Kubi ili kojoj drugoj udaljenoj destinaciji, potrebno se je za rezervaciju pobrinuti već u 7. ili 8. mjesecu. A ako za Novu godinu želite kupiti samo avionsku kartu za atraktivne, popularne destinacije, kao što su Australija, Peru, Tajland i druge, treba se za rezervaciju pobrinuti gotovo godinu dana unaprijed (recimo u siječnju).

LAST MINUTE: Što su Last Minute aranžmani?

Bitno je razumjeti što last minute uopće znači – na hrvatskom jednostavno znači ''u zadnjem trenutku''. U smislu turističkih last minute aranžmana govorimo o aranžmanima koje organizator putovanja raspiše/objavi u relativno kratkom vremenu prije predviđenog polaska, najčešće prihvaćena teza je da kao last minute možemo okarakterizirati aranžmane koji su objavljeni 14 dana, ili manje, prije početka putovanja. Postoje i akcijski – sniženi aranžmani, koje također nazivamo last minute, a mogu biti objavljeni u bilo kojem trenutku. Najčešće ih organizatori objave otprilike šest tjedana prije polaska. Aranžmani u zadnjem trenutku ne postoje za sve destinacije, te su u pravilu vezani za čarter letove, zato je postojanje čarter letova preduvjet za veliku većinu last minute aranžmana. Ovo su neke destinacije gdje se last minute ponude česte: grčki otoci, Turska, Španjolska, Kanarski otoci, Tunis, Egipat, Italija, Malta, Bugarska, Portugal s Madeirom, Cipar, Maroko, Dominikanska Republika, Kuba, Meksiko, Maldivi, Kenija, Venezuela (pogotovo Isla Margerita), Cape Verde, Namibija, rjeđe Mauricijus, Sejšeli itd. Važi pravilo: što je neka destinacija udaljenija, last minute aranžmani s letovima za gore navedene destinacije ranije se objavljuju. Ponude za snižene aranžmane u Njemačkoj se objavljuju već oko 4 do 6 tjedana prije polaska. Najbolje vrijeme za povoljne last minute aranžmane je razdoblje kada je potražnja manja od ponude, u predsezoni te posezoni: npr. u petom mjesecu te u prvoj polovici šestog mjeseca, djelomično u devetom, također desetom, jedanaestom i prvoj polovici dvanaestog mjeseca, a ona opet u prvom, drugom i trećem mjesecu. Loše vrijeme za last minute aranžmane, kada je povoljnih ponuda relativno malo, je u glavnoj sezoni, obično u prvoj polovici sedmog i osmog mjeseca. Vrlo malo ponuda je tijekom Nove godine, djelomično za vrijeme zimskih praznika i Uskrsa.

FIRST MINUTE: Što su First Minute aranžmani?

First minute aranžmani uključuju posebne popuste za rane rezervacije. Njemački organizatori počinju s prodajom proljetnih paketa već u jedanaestom ili dvanaestom mjesecu – posebni popusti na rane rezervacije kod slovenskih organizatora putovanja u pravilu također vrijede do kraja trećeg ili četvrtog mjeseca, ponekad ih produlje i na peti mjesec. First minute pogotovo preporučujemo obiteljima, jer osim popusta na rane rezervacije uključuju i paušalne cijene za djecu te obiteljske sobe.

BACKPACKER PONUDE: Što su Backpacker aranžmani?

Aranžman tipa Go/Flug ili "Backpacker", namijenjeni su backpackerima, individualnim putnicima. Aranžman se sastoji samo od avionske karte te jednog noćenja u hotelu (ponekad čak 2 ili 3 noćenja). Broj noćenja u pravilu je vidljiv iz imena hotela.

DYNAMIC PACKAGING: Što su Dynamic Packaging aranžmani i kome su namijenjeni?

Dynamic packaging aranžman putnički je paket složen od 2 odvojena dijela: najpovoljnije cijene avionskog prijevoza te najpovoljnije cijene za smještaj. Bilo kakva promjena (posebno promjena imena ili termina putovanja) u pravilu je povezana s visokim troškovima ili ponekad uopće nije moguća. Dynamic packaging aranžman nije klasični paketni aranžman, pa ga preporučujemo iskusnijim putnicima, jer je, između ostalog, i asistencija lokalnog predstavnika ograničena.

Traženje aranžmana, rezervacija i plaćanje

TRAŽENJE ODGOVARAJUĆEG ARANŽMANA: Kako najlakše pronaći odgovarajući aranžman?

Najprije morate odlučiti što želite od odmora. Ponuda je stvarno velika, zato je najlakše da najprije definirate svoje želje i zahtjeve te postavite prioritete. Recimo, odličan hotel, dobra hrana, puno sportskih aktivnosti, izleta, ležanje na plaži, blizina noćnih klubova itd. Na osnovu osobnih želja kasnije se je mnogo lakše odlučiti za samu destinaciju i hotel.
Datum: ne ograničavajte datume na striktno željeni termin. Radije dodajte barem 4, 5 dana od željenog datuma odlaska/dolaska.
Aerodrom: odaberite više polaznih aerodroma, jer su aranžmani iz Austrije i Njemačke često povoljniji, ili avionske linije iz Ljubljane nema. 
Kategorija hotela: kategoriju hotela na osnovu vaših zahtjeva i očekivanja.
Usluga: kod usluge je važno napomenuti da su na određenim destinacijama, kao što su Tunis, Egipat, Turska, usluge »sve uključeno« (AI) poželjne i preporučljive. S druge strane, za odmor u Grčkoj usluge »sve uključeno« (AI) su rjeđe, ili nisu naročito kvalitetne. Najviše aranžmana uključuje noćenje s doručkom, ili polupansion. Ako ste u dvojbi koju uslugu odabrati za željenu destinaciju, obratite se našim referentima, koji će vas rado savjetovati.

LAST MINUTE ARANŽMAN: Kako mogu pronaći odgovarajući last minute aranžman?

Prvo i zlatno pravilo je fleksibilnost putnika. Ako želimo uloviti dobru ponudu, moramo biti spremni letjeti iz različitih zračnih luka – ne samo Brnik ili bliži Graz, nego i Beču, Linz, Salzburg, Trst, Innsbruck ili München; neki su se za najpovoljniju cijenu spremni voziti i u Frankfurt, Berlin ili Zürich. Poželjno je da smo spremni, koliko god je moguće, putovati na različite destinacije; više nam je svejedno kamo želimo putovati, veća je mogućnost izbora. Planirano vrijeme polaska i trajanje putovanja neka budu što je moguće fleksibilniji, ne planirajmo polazak samo na određeni datum, razmislimo o 7-dnevnim koliko i o 14-dnevnim odmorima na destinaciji (ponuda s brojem noćenja između 7 i 14 je relativno malo). Kako kod lokacije hotela tako i kod željene kvalitete ne smijemo biti jako zahtjevni.

UPOTREBA PRETRAŽIVAČA: Kako upotrebljavati pretraživač na portalu?

Naš pretraživač GIBE podijeljen je na više koraka.
Korak 1: Korak 1: Popis regija i destinacija 
U prozor s naslovom ODABRANI PARAMETRI upišete ili odaberete vaše zahtjeve za odmor. 
Korak 2: Popis destinacija 
- Prikažu vam se destinacije u odabranoj državi, broj aranžmana, vrijeme i najniža cijena 
- Odaberete željenu destinaciju.
Korak 3: Prikaz hotela 
- Slika hotela i najniža cijena za odabrani hotel. 
- Klikom na ime hotela ispišu vam se osnovni podaci o hotelu. 
- TERMINI I CIJENE – kliknite ovdje za provjeravanje cijena!
Korak 4: Termini i provjeravanje cijene 
- Na tom koraku prikažu vam se svi aranžmani za odabrani hotel: let iz, polazak, dolazak, broj noćenja, usluga, tip sobe, cijena po osobi i PROVJERI. 
- Klikom na PROVJERI možete provjeriti cijenu te raspoloživost aranžmana – ispiše vam se cijena po osobi te cijena ukupno. 
- Na lijevoj strani možete provjeriti termine letova s klikom na PROVJERI VRIJEME LETOVA (TIMINGI). Pažnja: Predviđeno vrijeme leta informativno je te se može promijeniti! Navedene informacije preuzete su izravno iz rezervacijskog sistema te su u pravilu na njemačkom ili engleskom jeziku.
Korak 5: Upit ili rezervacija 
- Na tom koraku možete poslati neobavezan upit ili dati zahtjev za obvezujuću rezervaciju. 
- Za uspješan upit potrebno je ispuniti tražena polja. 

PROVJERAVANJE ARANŽMANA: Kako saznati je li odabrani aranžman još slobodan?

Ako se radi o aranžmanu s polaskom iz austrijskih i njemačkih aerodroma tada kod provjeravanja cijene piše: ARANŽMAN JE JOŠ SLOBODAN – što u pravilu znači da je tom trenutku odabrani aranžman još slobodan. Kod polaska iz Ljubljane internetsko provjeravanje raspoloživosti najčešće nije moguće. Za provjeravanje tih aranžmana pošaljite upit ili nazovite agenciju, gdje će vam naši referenti rado pomoći.

CIJENA: Što uključuje cijena?

Aranžmani s avionskim prijevozom, koje nađete na portalu www.last-minute.si, u pravilu uključuju: 
- povratnu avionsku kartu iz odabrane zračne luke do destinacije i natrag; 
- 1 komad prijavljene (»čekirane«) prtljage, koju predate na avion uz prijavu na let. Maksimalna težina predane prtljage je 20 ili 23 kg po osobi (na moguća odstupanja po tom pravilu će vas uz rezervaciju obavijestiti naši referenti); 
- transfer zračna luka - hotel - zračna luka na destinaciji (u slučaju, da transfer nije ukljućen, je to izrecivo zapisano na portalu);
- u pravilu, sve avionske pristojbe (takse); 
- odabrani smještaj s odgovarajućim brojem noćenja te odabranom uslugom; 
- pomoć predstavnika na destinaciji. Kod letova iz Ljubljane predstavnik je u pravilu govornik slovenskog (ili barem hrvatskog), a kod letova iz austrijskih i njemačkih zračnih luka govornik njemačkog. 
U rijetkim slučajevima transfer zračna luka – hotel – zračna luka u destinaciji nije uključen. To je češće kod aranžmana s avionskim prijevozom na redovitim linijama u metropole s takozvanim "city turama", npr. Pariz, London, Barcelona. U tom se slučaju za transfer morate pobrinuti sami ili vam ga, po potrebi, uz doplatu organiziramo mi.

AERODROMSKE PRISTOJBE: Jesu li u cijenu uključene aerodromske pristojbe?

Aranžmani s letom iz austrijskih i njemačkih aerodroma u pravilu uključuju sve aerodromske i sigurnosne pristojbe te doplate zbog poskupljenja kerozina. 
Kod aranžmana s letom iz slovenskih aerodroma uključene su sve aerodromske i sigurnosne pristojbe. Aranžmani s letom izZagreba često ne uključuju aerodromske pristojbe, nego su one navedene kao obavezna doplata. Prije konačne potvrde rezervacije iz rezervacijskog sistema dobit ćete točan izračun cijene.

CIJENE ZA DJECU: Kakve su cijene za djecu i kako ih provjeriti?

Cijene za djecu potrebno je provjeriti kod svakog aranžmana posebno. U pravilu vrijedi da se za djecu od 0-2 godine na čarter letovima za mediteranske destinacije ne plaća ništa, dok za djecu od 2-12 godina postoji pravo na popust (popusti su od 60% do 10% cijene aranžmana). Mogu također biti postavljeni i drugačiji kriteriji godina – u ponudi je više različitih organizatora putovanja, svaki od njih ima različite uvjete, te je potrebno svaki aranžman provjeravati pojedinačno. Cijene za djecu vidljive su kod pregleda odabranog aranžmana: kada svaki aranžman poklikate do kraja (klik na PROVJERI), vidljiva je ili cijena za djecu ili cijena za cijelu obitelj ukupno. 
Cijena se može ispisati u sljedećim kategorijama: 
- Informacije o ponudi > Cijena za djecu 
- Informacije o ponudi > Napomene 
- Sudionici putovanja > Djeca 
Kod letova iz Ljubljane cijena za djecu ispisuje se već na 3. koraku: termini i provjeravanje cijene.

TIP SOBE: Kako odabrati sobu s pogledom na more, vlastiti bungalov i slično?

U pretraživaču (Odabrani parametri), tamo gdje upisujete ostale kriterije (datum polazka, destinacija…), imate mogućnost odabira tipa sobe – u privitku SOBA možete odabrati željeni tip sobe ili smještaja. Preporučujemo da pametno procijenite, jer određenih tipovi soba zbog organizacijsko-tehnoloških razloga neće biti prikazani, možda baš tip sobe koji želite. Informacije o tipu sobe najbolje su vidljive na 3. i 4. koraku traženja, te iz opisa hotela.

REZERVACIJA: Kako rezervirati odabrani aranžman?

Kada odaberete željeni aranžman, ispunite sljedeće prozorčiće (polja označena crvenom zvjezdicom (*) su obavezna): 
- nosioc prijave putovanja, 
- sudionici putovanja, 
- napomene, neobavezne želje, 
- osiguranja (uz doplatu), 
- način plaćanja, 
- opći uvjeti putovanja. 
Nakon što ispunite sva polja pošaljite neobavezan upit ili zahtjev za obvezujuću rezervaciju.

UPIT: Kakva je razlika između neobaveznog upita i obvezujuće rezervacije?

Neobavezan upit: šaljete ga kada želite provjeriti je li željeni aranžman još slobodan ili provjeriti cijenu. Pogotovo kod aranžmana s letovima iz Ljubljane i Maribora. 
Obvezujuća rezervacija: šaljete ju kada ste se odlučili za određeni aranžman te ga želite rezervirati.

FIKSNA REZERVACIJA: Kada je rezervacija fiksna?

Rezervacija je fiksno potvrđena ili nedvosmislenom pisanom potvrdom rezervacije od strane agencije ili kreiranjem ugovora o putovanju. Nužni preduvjet je plaćanje aranžmana.

PLAĆANJE: Kakvi su načini plaćanja?

Plaćanje je moguće gotovinom, doznakom preko transakcijskog računa (slovenske, hrvatske i austrijske banke), kreditnim karticama Visa ili MasterCard (ukoliko to omogućuje vaša banka); NOVO: Prvi u Sloveniji već nekoliko godina omogućujemo internetsko plaćanje putovanja

Osiguranje

ZDRAVSTVENO OSIGURANJE ZA INOZEMSTVO: Gdje mogu ugovoriti zdravstveno osiguranje s asistencijom u inozemstvu?

Zdravstveno osiguranje možete ugovoriti uz rezervaciju aranžmana, jer u našoj agenciji nudimo sklapanje zdravstvenog osiguranja s asistencijom u inozemstvu Coris/April te Grawe Turist. 
CORIS: Turističko osiguranje mogu sklopiti pojedinci, obitelji ili grupe koje u inozemstvo putuju privatno iii poslovno. Možete birati između sljedećih turističkih osiguranja: pojedinačno osiguranje, obiteljsko osiguranje, grupno osiguranje. Cjenik možete pogledati u prozoru uz rezervaciju. 
GRAWE TURIST: Paket turističkog osiguranja koje između ostalog pokriva i zdravstveno osiguranje s asistencijom u inozemstvu (osiguravajuća svota kod obiteljskog osiguranja iznosi do 500.000 €), osiguranje od nezgode, osiguranje prtljage, osiguranje dodatnih troškova zbog prijevremenog ili kasnijeg dolaska, osiguranje od odgovornosti, osiguranje troškova zbog kašnjenja na avion ili brod te osiguranje pomoći na putovanju. U proširenoj varijanti osiguranja uključeni su i pokriće troškova u slučaju otkazivanja putovanja (osiguranje troškova otkazivanja putovanja) te povratna naknada troškova u slučaju prijevremenog povratka s putovanja

ZDRAVSTVENO OSIGURANJE S ASISTENCIJOM U INOZEMSTVU (NE)POKRIVA: Što sve pokriva i ne pokriva zdravstveno osiguranje s asistencijom u inozemstvu?

CORIS osiguranje pokriva: 
Zdravstveno osiguranje s asistencijom grupe Assitance CORIS d.o.o. pokriva hitne troškove koji su posljedica bolesti ili nezgode. Osiguranje vrijedi u svim državama svijeta. Osim financijske sigurnosti u okviru dogovorene osiguravajuće svote za pokrivanje troškova hitnog liječenja i troškova transfera, do visine dogovorene osiguravajuće svote, jamči vam i 24-satnu asistenciju na slovenskom jeziku, sve dane u godini. Osiguranje nudi organizaciju medicinske pomoći te pokriće ovih hitnih troškova:
- zdravstvena njega, posjet liječnika, 
- kupnja lijekova i medicinskih proizvoda, 
- transfer do najbliže bolnice ili klinike i natrag, 
- liječenje u bolnici ili klinici, 
- transfer u domovinu do visine dogovorene osiguravajuće svote, 
- transfer posthumnih ostataka u domovinu osiguranika,
- troškovi transfera i smještaja jedne osobe, koja ostaje u pratnji osiguranika, 
- transfer člana obitelji,
- hitne ortodontske usluge do vrijednosti 100, 200 ili 300 EUR (ovisi od odabrane visine osiguravajućeg pokrića),
- pratnja djeteta do 18. godine starosti.

CORIS osiguranje NE pokriva: 
Zdravstveno osiguranje ne nudi asistencije te ne pokriva troškove za događaje koji su posljedica: 
1. pripreme ili participacije:
- na auto-moto natjecanjima, kod vožnje po trkalištima i odgovarajućim treninzima te rekreativnim sudjelovanjima; 
- u sportskoj avijaciji, padobranstvu, letu sa zmajevima, jedrilicama i sl.; 
- kod alpinizma; 
- kod skijanja ili boardanja na snijegu van uređenih staza; 
- kod špiljarstva; 
2. rekreativne participacije: 
- kod planinarenja i trekinga iznad 3.000 metara nadmorske visine, osim ako u polici osiguranja nije posebno dogovoreno; 
- kod ronjenja i podvodnog ribolova, ako to u polici osiguranja nije posebno dogovoreno; 
- kod kitesurfinga, kiteboardinga ili heliskiinga, ako to u polici osiguranja nije posebno dogovoreno; 
- kod slobodnog penjanja, ako to u polici osiguranja nije posebno dogovoreno; 
- na drugim sportskim natjecanjima i treninzima, ako to u polici osiguranja nije posebno dogovoreno; 
3. izvedbe ekstremnih sportova ili direktne blizine posebno opasne aktivnosti, ako je ta povezana s opasnošću koja znatno prelazi obični rizik u inozemstvu;
4. sudjelovanja u ekspedicijama na neosvojenim ili neistraženim područjima; 
5. svih kroničnih bolesti te ostalih ponavljajućih bolesti ili pogoršanja već postojećih ili ponavljajućih bolesti, zbog kojih je osiguranik već bio liječen, ili su se pojavile ili nisu bile izliječene prije polaska u inozemstvo; 
6. ponavljajućih izvina ili ispaha te liječenja povreda koje su nastale prije početka trajanja zdravstvenog osiguranja; 
7. povreda kojima su osobe sklone, a kojima u skladu s 1. člankom tih uvjeta nije dozvoljeno sklopiti osiguranje; 
8. prijevoza za poteškoće koje se mogu liječiti na kraju putovanja; 
9. liječenja, koja nudi osoba s kojom osiguranik putuje; 
10. psihičkih poremećaja; 
11. zaraznih spolnih bolesti; 
12. trudnoće, redovitih pregleda za vrijeme trudnoće, tipičnih poteškoća za vrijeme trudnoće te porođaja, osim u slučaju spašavanja života majke ili djeteta; 
13. prekida trudnoće;
14. ortodontskih usluga, osim hitne ortodontske pomoći koja je potrebna za rješavanje akutne boli zbog bolesti ili svježe oštete zubi, uključujući ekstrakciju zuba, do iznosa u tablici pokrića navedenih na kraju tih uvjeta; 
15. posebnih usluga u bolnici – nadstandard, kao što je jednokrevetna soba, TV, posebni smještaj itd.; 
16. telefonskih troškovi, osim stranih poziva na pozivni centar asistencijske grupe; 
17. operacija ili liječenja koja se mogu bez posljedica obaviti nakon povratka u državu stalnog boravka; 
18. nezgode kod profesionalnog fizičkog rada, ako to u polici osiguranja nije posebno dogovoreno. 

Grawe Turist pokriva: 
Osiguranje zdravstvenih usluga i osiguranje od nezgoda 
U okviru osiguravajuće svote osigurani su:
- troškovi zdravstvene njege;
- troškovi hitnog medicinskog transfera, traženja i spašavanja (uljučujući i helikopter);
- trajni invaliditet i smrt, kao posljedica nezgode;
- troškovi transfera posthumnih ostataka;
- troškovi dolaska obitelji na mjesto zdravstvene njege osiguranika.

Grawe Turist NE pokriva: 
Osim ukupnih isključenja osiguravajuće pokriće ne postoji za:
- liječenja i medicinske postupke koji su bili jedini ili jedan od razloga samog putovanja;
- specifično liječenje;
- terapije mršavljenja ili ljepotnih terapija; 
- događaje koji su posljedica umora ili iscrpljenja;
- liječničku njegu trudnice, porođaj nakon 36. tjedna trudnoće, prekid trudnoće ili liječenja kontracepcijskih postupaka;
- zubno-zdravstvene usluge, koje ne predstavljaju hitne intervencije zbog olakšavanja boli;
- medicinska pomagala (recimo naočale, proteze, aparati za sluh, i slično);
- cijepljenja, mišljenja eksperta i ateste;
- događaje koji su posljedica obavljanja profesije; 
- kontrolne preglede, kao što su telefonski pozivi, hotelske usluge pratnje osiguranika;
- dodatni troškovi, kao što su telefonski razgovori, hotelske usluge pratitelja osiguranika; 
- troškove karantene;
- događaje koji su posljedica letenja zračnim plovilom, osim ako je osiguranik putnik civilnog zrakoplova;
- događaje koji su posljedica ekstremnih sportova;
- vožnju motornih vozila ako osiguranik nema odgovarajuće dozvole za njihovo upravljanje;
- ronjenje, ako osiguranik nije osposobljen za dubinu na kojoj je ronio;
- smrt ili trajni invaliditet nakon više od 5 godina poslije nezgode.

OSIGURANJE TROŠKOVA OTKAZIVANJA PUTOVANJA: Što uključuje osiguranje troškova otkazivanja putovanja (Adriatic Slovenica)?

Uz prijavu možete sklopiti osiguranje od opasnosti otkazivanja dogovorenog turističkog putovanja – osiguranje troškova otkazivanja putovanja, što označi da vam u slučaju otkazivanja zbog više sile (bolest, smrt, poziv u vojsku), na osnovu odgovarajućih potvrda, osiguravajuća kuća Adriatic Slovenica vraća troškove otkazivanja.

Cijene osiguranja troškova otkazivanja putovanja su sljedeće:
- za aranžmane u iznosu do 6.000 EUR na ugovor o putovanju osiguranje troškova otkazivanja putovanja iznosi 3,26% cjelokupnog aranžmana;
- za aranžmane u iznosu između 6.000 i 10.000 EUR na ugovor o putovanju osiguranje troškova otkazivanja putovanja iznosi 4,34% cjelokupnog aranžmana;
- za aranžmane u iznosu između 10.000 i 15.000 EUR na ugovor o putovanju osiguranje troškova otkazivanja putovanja iznosi 5,43% cjelokupnog aranžmana (za najvišu premijsku klasu važi odbitna franšiza 10%; viših iznosa osiguravajuča kuča ne osigura);
- za avionske te brodske karte važi osiguranje troškova otkazivanja putovanja 5,43% ugovora u putovanju;
- minimalna premija iznosi 7,60 €.

U slučaju smrti ili bolesti putnika ili bližih rođaka, osiguravajuća kuća na osnovu odgovarajuće potvrde (liječnička potvrda, potvrda o smrti) vraća troškove otkazivanja.
- U slučaju bolesti osiguranika liječnička potvrda mora sadržavati liječničko mišljenje kako se osiguraniku zbog bolesti, navedene u dijagnozi, savjetuje odustanak od putovanja. 
- Dijagnoza bolesti, zbog koje se savjetuje odustanak od putovanja, mora biti točno definirana, a također mora biti navedena i vrsta terapije za određenu bolest. 
- Kada je razlog za otkazivanje putovanja bolest osiguranika ili njegova rođaka, koja osiguraniku onemogućuje putovanje, zahtjevu za isplatu osigurnine potrebno je također priložiti fotokopiju potvrde o trajanju privremene nesposobnosti za rad, iz koje proizlazi da bolnički staž koincidira s datumom početka planiranog putovanja. 
- Takva potvrda mora biti dostavljena najkasnije do, uključivo, dana planiranog putovanja. Potvrda dostavljena nakon dana početka planiranog putovanja nije dokaz o pravovaljanom razlogu otkazivanja putovanja. Osiguranik dozvoljava uvid osiguravatelja u njegov liječnički karton.

Aerodrom i let zrakoplovom

Nudite li transfer do polaznog aerodroma?
Transfera do polaznog aerodroma ne nudimo, osim ako je to u opisu aranžmana posebno navedeno. Transfer do polaznog aerodroma organizirate sami.
PARKIRANJE NA AERODROMU: Što je s parkiranjem na polaznim aerodromima?
Na polaznim aerodromima naravno možete i parkirati. Cijene parkinga ovise od polaznog aerodroma, sezone, postojanja posebnih ponuda… Zbog brojnih faktora, najbolje je da se o najprimjerenijoj mogućnosti parkiranja posavjetujete sa svojim referentom.
KUPNJA PARKIRNE KARTICE: Za aerodrom Beču nudimo parking kartice po akcijskoj cijeni!
U našoj agenciji možete po akcijskoj cijeni kupiti parking karticu za aerodrom Beč (Flughafen Wien). Cijene parkiranja su: 
- Parking C (vanjski parking), 8 dana = 80 € 
- Garaža 3+4, 8 dana = 120 € 
- Parking C (vanjski parking), 15 dana = 115 € 
- Garaža 3+4, 15 dana = 195 € 
Ne radi se o rezervaciji parkirnog mjesta, nego o kupnji usluge parkiranja po sniženoj cijeni.
POLAZAK ZRAKOPLOVA: Koliko vremena prije polaska zrakoplova moram biti na aerodromu?
Na aerodromu je potrebno biti barem 2 sata prije polaska zrakoplova. Kod dolaska na aerodrom zrakoplovnu kartu te putovnicu/osobnu iskaznicu predočite na »check in« prozoru (prijava za let). Tu predajete (»čekirate«) prtljagu te dobijete »boarding pass«, gdje je napisano vrijeme ukrcavanja (»boarding«) na zrakoplov, broj ulaznih vrata (»gate number«), gdje se morate pojaviti u određeno vrijeme, te u pravilu broj sjedala u zrakoplovu. Na »check in-u« dobivate i listiće za prtljagu, koje nalijepite na avionsku kartu. Te listiće ne smijete izgubiti, jer će vam u slučaju gubitka prtljage hitno trebati. Kada ste se »čekirali« imate slobodno vrijeme do ukrcaja na zrakoplov (»boardinga«). Nakon prelaska carine doći ćete u bescarinsko područje, gdje su obično brojne trgovine. Pazite na vrijeme »boardinga«, označenog na vašem »boarding passu«. Malo prije navedenog vremena budite kod odgovarajućih vrata.
LETOVI S PRESJEDANJEM: Ako prvi zrakoplov kasni, hoće li me drugi zrakoplov pričekati?

Ako letite rutom npr. Ljubljana – Frankfurt – Havana (rezervirano i ispisano kao jedna zrakoplovna karta) te zrakoplov iz Ljubljane u Frankfurt kasni te posljedično zakasnite na zrakoplov iz Frankfurta u Havanu, krivnja je isključivo na strani zrakoplovne kompanije. Oni su dužni pobrinuti se za što brži nadomjesni let na ciljnu destinaciju. Ako na aerodromu morate čekati dulje vrijeme, avio-kompanija je dužna osigurati vam piće i hranu. Ako dođe do duljih kašnjenja, dužni su vam pokriti troškove hotela te transfera. O svemu se morate dogovoriti sami na licu mjesta! Ako ćete zbog kašnjenja imati bilo kakve dodatne troškove, NUŽNO sačuvajte sve račune, kopije kojih prilažete zahtjevu za povrat novca, koji šaljete direktno avio-prijevozniku. Najbolje je da se o svemu na licu mjesta informirate kod predstavnika prijevoznika. Prava zrakoplovnih putnika uređuju posebne europske direktive. Više o pravima putnika u zrakoplovnom prometu možete pročitati ovdje.

PRTLJAGA: Koliko prtljage mogu ponijeti sa sobom u zrakoplov?

U pravilu, svaki putnik može sa sobom imati kofer do 20 kg. Ako su dva putnika spakirana zajedno, ne smiju imati jedan kofer od 40 kg nego u pravilu najviše 32 kg! Dozvoljena težina kofera ovisi o avio-prijevozniku, u zadnjim godina također i o rezerviranoj tarifi. Detaljna pravila oko prtljage možete provjeriti kod vašeg referenta. Avio-kompanije imaju različite koncepte za prijevoz »čekirane« prtljage: 
“piece concept” (PC ili koncept komada prtljage): u zadnjim je godinama najčešći – u pravilu, putnik može imati jedan komad prtljage, koji NE SMIJE biti teži od 23 kg;
“weight concept” (koncept težine): svaki putnik može imati određeni broj kilograma prtljage, broj komada prtljage nije toliko važan. Kod tog koncepta putnici koji putuju zajedno mogu imati 2 x 20 kg = 40 kg prtljage (npr. 1 putnik 15 kg, drugi putnik 25 kg);
- neki čarterski poleti (npr. u prvom redu tuniske avio-kompanije) dozvoljavaju 15 kg po osobi;
- ako putujete u poslovnem razredusmijete imati znatno više prtljage (npr. 2 komada (2PC), 40 kg i sl.);
sportska oprema: većina avio-kompanija za prijevoz sportske opreme (golf palice, bicikl, oprema za ronjenje, surf, wind surf...) zaračunava doplatu u jednokratnom iznosu. Pravila te cijene ovise o avio-kompaniji. Za detalje pitajte vašeg referenta.
ručna prtljaga: sa sobom na avion možete nositi ručnu prtljagu. Ona u pravilu ne smije prelaziti dimenzije 55 x 40 x 20 cm te smije težiti od 7 do 9 kg. Klasične avio-kompanije u pravilu dozvoljavaju jedan komad prtljage te barem još jedan komad (torbicu, fotoaparat, laptop). Niskotarifni avio-prijevoznici su kod ručne prtljage jako strogi te neki zahtijevaju da u zrakoplovu imate isključivo 1 komad ručne prtljage (posebno Ryanair te EasyJet).

Prtljaga - kako se spakirati? 
Preporučujemo veći kofer, torbu ili ruksak te manji ruksak, kojeg možete uvijek imati uz sebe. U kofer ne stavljajte nikakve vrijedne stvari, već ih imajte uvijek kod sebe, u torbici oko vrata ili pasa. Preporučujemo da u ručnoj prtljazi imate i rezervnu odjeću za jedan dan, u slučaju gubitka ili zakašnjenja prtljage. Prtljagu obavezno označite listićem, na kojem su napisani vaši podatci. Na listić napišite adresu u mjestu stanovanja te adresu prvog hotela u destinaciji, a na povratku samo adresu u mjestu stanovanja. Prtljaga se u slučaju povezanih letova uobičajeno čekira do konačne destinacije, osim ako imate drugačije želje ili ako imate stanku na putu dulju od 24 sata. O tome se detaljnije raspitajte kod prijave za let (čekiranje).

KAŠNJENJE NA ZRAKOPLOV: Što napraviti ako zakasnim na zrakoplov?

Ako na zrakoplov zakasnite vlastitom krivnjom, avio-kompanija vam nije dužna pokriti nikakve troškove. Ako je krivnja za kašnjenje isključivo na vašoj strani, avio-kompaniju možete zamoliti za pomoć, ali oni vam je nisu dužni pružiti.

GUBITAK ILI OŠTEĆENJE PRTLJAGE: Što napraviti ako izgube moju prtljagu?

Gubitak ili oštećenje prtljage prijavite na šalteru »LOST BAGGAGE CLAIMS«, u blizini tekuće trake gdje podižete prtljagu. Na šalteru prijavite da je prtljaga nestala. Ispunite potrebne informacije na obrascu (kakva je prtljaga, boja, kontaktne informacije itd.), kopiju zadržite. Predmet će dalje rješavati avio-kompanija. Ako prtljagu ne dobijete u dogovorenom vremenu, avio-kompanija vam je dužna vratiti barem dio troškova za kupnju nove odjeće i potrebnih stvari.

Putovanja, izleti i krstarenja

OSIGURANI IZLETI, PUTOVANJA: Koji izleti i putovanja su osigurani?

Izleti i putovanja koji su na našem portalu markirani narančastom zvjezdicom (*) ili imaju oznaku ZAGOTOVLJENO (osigurano) osigurani su te će se najvjerojatnije izvesti (npr. Venecija*). 
Kada će izlet ili putovanje biti osigurano? 
Izleti i putovanja su osigurani kada se prijavi minimalan broj putnika koji zahtjeva organizator putovanja ili izleta. Minimalan broj putnika naveden je u pojedinačnom programu.

POLAZNA MJESTA: Gdje su polazna mjesta za izlete s autobusom?

Polazna mjesta su za svaki izlet ili putovanje drugačija, zato vam savjetujemo da dobro pročitate program. Ako nije navedeno drugačije, polazak je iz Ljubljane. Neki izleti ili putovanja imaju (moguće) polaske također i iz Maribora, Celja, Slovenske Bistrice, Murske Sobote… U svakom programu posebno je istaknuto ako izlet ili putovanje imaju mogućnost više ulaska. Neki ulasci izvode se uz dovoljnu prijavu putnika uz doplatu.

KABINE NA KRSTARENJU: Zašto postoji razlika između cijena kabina na brodovima za krstarenje (kruzerima)?

Na cijenu utječe veličina, konfiguracija, pogled i sama lokacija kabine. Kabine nižih kategorija (bez prozora) nalaze se u unutarnjem dijelu broda i u pravilu na donjim palubama i zato su jeftinije. Ako se preselite u vanjsku kabinu (s prozorom) ili na višu palubu, cijena je viša. Apartmani osim prostora za boravak imaju i balkon i najskuplje su kabine na brodu. Ako cijena kod vas ne igra bitnu ulogu, možda ćete biti zadovoljni s vanjskom kabinom, ili čak s kabinom s balkonom, odnosno apartmanom, što vam omogućuje jutarnji pogled na more... U apartmanima imate čak i mogućnosti svog privatnog kutića za sunčanje. 
Što moram znati prije nego platim za pogled? 
Vanjske kabine s pogledom na more imaju taj nedostatak što se brodski prozori, radi sigurnosti, ne mogu otvoriti, osim ako nemate izlaz na balkon/verandu. Onima koji pate od morske bolesti moglo bi se dogoditi da im pogled na eventualno nemirno more prouzroči mučninu.

CIJENA KRSTARENJA: Što uključuje cijena krstarenja?

U cijenu krstarenja općenito je uključeno (osim ako ne piše drugačije): Cijena krstarenja uključuje luksuznu kabinu odabrane kategorije, sve zabavne aktivnosti i animaciju, dopunjeni puni pansion (hrana na raspolaganju skoro 24 sata, na određenim brodovima uključena je i posluga u sobu), sportske aktivnosti, fitnes, bazeni, masažni bazeni, saune (ne na svim brodovima), ulaz u kockarnicu (casino) i diskoteku, večernje predstave u kazalištu te živu muziku, dječje programe i animaciju. Na određenim brodovima neka bezalkoholna pića već su uključena u cijenu. To su voda, limunada, kava, čaj. Korištenje kupaćih ručnika za bazen i plažu također je uključeno u cijenu. Cijena uvijek uključuje i lučke pristojbe te sve obavezne doplate. 
Obavezne doplate Na brodovima je običaj da za dobru poslugu osoblje nagradite napojnicom. Svi brodari napojnice sada zaračunavaju na vaš brodski račun.
COSTA: 
napojnice za odrasle 8 EUR / osoba / dan
djeca 4-14 godina 4 EUR / osoba / dan
mlađi od 4 godina ne plaćaju napojnicu
MSC: 
napojnice za odrasle 8,5 EUR / osoba / dan
djeca 14-17 godina 4,25 EUR / osoba / dan
mlađi od 14 godina ne plaćaju napojnicu

U cijenu nije uključeno: 
Alkoholna i bezalkoholna pića koja naručite kod konobara ili u barovima, određeni posebni restorani (sushi, kineski, restoran s 5 zvjezdica na određenih brodovima), odabrani izleti (»shore excursions«), kupnje u trgovinama ili fotogalerijama, usluge u frizerskim salonima, masaže te ostale spa usluge (osim fitnesa na svim brodovima ili saune na određenim brodovima), igre na sreću u brodskih kasinima, usluge kod brodskih liječnika te napojnice. Napojnice se u određenom iznosu, koji ovisi od pojedinačnih krstarenja, automatski zaračunavaju na vaš brodski račun. Napojnice nisu obavezne ali su preporučljive i na brodovima su već stari običaj. 

POSEBNOSTI: 
Carnival Cruise Lines: 
Brodar kod kojeg za svoje novce dobijete stvarno puno. Cijena krstarenja osim svega navedenoga uključuje svu hranu 24 sata dnevno, uključivo poslugu u sobi, pizzeriju, sushi restoran i ostale posebne restorane, osim restorana s 5 zvjezdica, vodu, limunadu te ledeni čaj 24 sata dnevno iz automata, te određene saune 
Costa: 
Na Costinim brodovima cijena također uključuje svu hranu, osim restorana s 5 zvjezdica. Posluga u sobi besplatna je samo za doručak. Na Costinim brodovima besplatna je upotreba određenih sauna. Voda iz automata na raspolaganju je 24 sata dnevno. Napojnice za posadu kod tog brodara su obavezne. 
MSC: 
Na MSC brodovima posebni restorani su uz doplatu. Posluga u sobi besplatna je samo za doručak. Na MSC brodovima saune nisu besplatne (osim za goste u Yacht clubu). 
PULLMANTUR: 
All inclusive sistem hrane i pića. 

NA BRODOVIMA VAM JE NA RASPOLAGANJU I MNOGO DODATNIH USLUGA (UZ DOPLATU), KAO ŠTO SU: 
IZLETI: 
Kod grupnih polazaka, uz dovoljan broj prijavljenih putnika, organizirani su izletu na slovenskom jeziku, sa slovenskim voditeljima. Kod individualnih polazaka rezervirate ih na brodovima u posebnom uredu za izlete (»shore excursion desk«).
WELLNESS – SPA centar: 
U vrhunskom spa centru na raspolaganju su vam sve vrste masaža, pedikura i manikura, frizerski salon te posebne saune. Turska i finska sauna na većini je brodova besplatna, također je na svim brodovima besplatna upotreba fitnesa
PAKETI PIĆA: 
Već prije ukrcavanja na brod na raspolaganju će vam biti kupnja različitih paketa pića, kao što su paketi vina, vode, koktela, bezalkoholnih pića, piva, vitaminski paketi. Ti su paketi cjenovno povoljniji nego da kupujete svako piće posebno.
BON VOYAGE: 
Ako želite razveseliti nekoga tko ide na krstarenje u kabinu mu (uz doplatu) možete poslati poklon, npr. bocu vina ili pjenušca, čokoladne jagode, tortu, mali poklon za djecu, cvijeće… Za detalje pitajte na prodajnom mjestu.

PAKETI PIĆA NA KRSTARICAMA: Kakve su cijene i što uključuju?

Paketi pića na brodovima MSC:
ALLEGRISSIMO
S paketom Allegrissimo možete bezbrižno uživati cijelo vrijeme vašeg krstarenja. Paket vrijedi 24 sata dnevno u glavnom, a la carte i samoposlužnom restoranu te u svim barovima.
Allegrissimo za odrasle: 23 €/osobi/dan
Neograničena konzumacija odabranih alkoholnih i bezalkoholnih pića, koje uključuju vino na čaše (bijelo, crveno, rose te pjenušavo vino iz odabira Allegrissimo), točeno pivo, bezalkoholna pića, mineralnu vodu, tople napitke, bogat odabir koktela te sladoleda u kornetu ili čaši. Pića, koja su uključena u paket, mogu se konzumirati u svim barovima i restoranima na brodu.
Allegrissimo za djecu: 12 €/osobi/dan
Neograničena konzumacija bezalkoholnih pića, mineralne vode, voćnih sokova, toplih napitka, bezalkoholnih koktela, osvježavajućih voćnih i mliječnih napitka te sladoleda u kornetu ili čaši. Paket se zaračunava za djecu do 3. godine. Cijena paketa zaračunava se za svaki dan krstarenja, osim na dan iskrcavanja. 
Paket moraju rezervirati svi putnici koji dijele istu kabinu ili žele večerati za istim stolom. Paket Allegrissimo ne uključuje: cigarete i cigare, pjenušava vina ili šampanjce vrhunskih brendova, upotrebu mini bara, poslugu u sobu, memorijalne čaše te hranu koju je potrebno doplatiti u posebnim restoranima. Pića koja nisu uključena u paket na barskom su popisu označena zvjezdicom. Paket je na raspolaganju na određenim polascima (Mediteran, Sjeverna Europa, Crveno more ili Antili te sva prekooceanska krstarenja). Savjetujemo vam da paket rezervirate prije polaska. Paket ne vrijedi za sve dane krstarenja i ne vrijedi na dnevnoj osnovi.

CHEERS!
Paket Cheers! – neograničena konzumacija pića za vrijeme obroka. Paket Cheers! uključuje piće za vrijeme ručka i večere u glavnom restoranu te samoposlužnom restoranu. U a la carte restoranu paket ne važi. Ako putujete s obitelji ili u grupi ne zaboravite da paket moraju rezervirati svi članovi.
Cheers! Za odrasle: 16,50 €/osobi/dan
Neograničena konzumacija odabranih alkoholnih i bezalkoholnih pića koja uključuju vino (izbor od 2 bijela, 2 crna i 1 rose vina), točeno pivo, bezalkoholna pića i mineralnu vodu za vrijeme ručka i večere. .
Cheers! Za djecu: 9 €/osobi/dan
Neograničena količina bezalkoholnih pića, prirodne ili mineralne vode za vrijeme ručka i večere. Paket vrijedi za sve dane krstarenja i ne vrijedi na dnevnoj osnovi. Paket moraju kupiti svi putnici koji dijele istu kabinu te svi koji bi željeli sjediti kod istog stola za večerom. Cijena paketa zaračunava se za svaki dan krstarenja osim na dan iskrcavanja. Ponuda Cheers! za odrasle i djecu vrijedi na odabranim polascima (Mediteran, Sjeverna Europa, Crveno more, Antili, Karibi i prekooceanska krstarenja).

ALLEGRISSIMO PREMIUM
Paket Allegrissimo premium – raširen all inclusive – 24 sata neograničene ponude pića. All Inclusive Premium paket omogućuje vam uživanje raznovrsnih pića gdje i kada želite. U paket je uključeno sve, od gina za aperitiv, tonika dostavljenog u vašu kabinu do neograničene količine vina i piva za vrijeme obroka. Paket uključuje neograničene količine pića u svim restoranima i barovima, vašem mini baru te vodu dostavljenu u vašu kabinu..
Allegrissimo premium za odrasle: 42 €/osobi/dan
Neograničena količina vina, točenog piva i piva u bocama, bezalkoholnih pića, mineralne vode, toplih napitaka, svih pića u baru (kokteli, šampanjci, whiskey, konjak i sva druga alkoholna pića), pića iz mini bara i mineralna voda dostavljena u vašu kabinu. Paket također uključuje sladoled i hranu, također dostavljenu u vašu kabinu.
Allegrissimo premium za djecu: 21 €/osobi/dan 
Neograničena količina bezalkoholnih pića u barovima (energetska pića, voćni sokovi, mineralna voda, topli napitci, bezalkoholni kokteli, smoothieji, milkshake), bezalkoholna pića iz mini bara, mineralna voda i hrana dostavljena u kabinu, te sve što se nalazi u cjeniku »Gelateria« i »Pastry«. Za djecu do 3. godine bezalkoholna pića su besplatna. Paket moraju rezervirati svi putnici koji dijele kabinu i žele sjediti zajedno za stolom. 
Paket Allegrissimo premium ne uključuje: cigarete i cigare, pjenušava vina ili šampanjce vrhunskih brendova, upotrebu mini bara, poslugu u sobi, memorijalne čaše te hranu koju je potrebno doplatiti u posebnim restoranima. Pića koja nisu uključena u paket na barskom su popisu označena zvjezdicom. Paket je na raspolaganju na određenim polascima (Mediteran, Sjeverna Europa, Crveno more ili Antili te sva prekooceanska krstarenja). Savjetujemo vam da paket rezervirate prije polaska. Paket ne vrijedi za sve dane krstarenja i ne vrijedi na dnevnoj osnovi. 

ALLEGRO
Paket Allegro – pića za vrijeme obroka.

Paketi Allegro uključuju ili vino ili pivo i prirodnu ili mineralnu vodu ili bezalkoholna pića.
ALLEGRO NO1 voda & vino 69 €
4 boce vina (2 crvena, 1 bijelo 1 rose) + 7 boca mineralne vode

ALLEGRO NO2 pivo & voda 69 €
14 čaša ili limenki piva (40 cl) + 7 boca mineralne vode

ALLEGRO NO3 bezalkoholna pića 34 €
14 bezalkoholnih pića ili prirodnih sokova. Pića u paketima Allegro mogu se konzumirati u glavnom i samoposlužnom restoranu i barovima. Neupotrebljena boca vina, naručena u glavnom restoranu, sačuvat će se za sljedeći dan. To ne važi za pića naručena u samoposlužnom restoranu te barovima. Ponuda važi na odabranim polascima (Mediteran, Sjeverna Europa, Crveno more, Antili, Karibi i prekooceanska krstarenja)..

Paket kava 23 €
21 talijanski espresso ili beskofeinske kave.

Paket voda 26 €
14 boca mineralne vode (1 l).

Paket pivo 54 €
14 čaša ili limenki piva (40 cl). Paket ne uključuje posebne brendove piva.

Paket vino 115 €
6 boca DOC vina (3 crvena, 3 bijela i 1 rose) + 7 boca mineralne vode. Vino iz paketa VINO može se konzumirati u glavnom te samoposlužnom restoranu i barovima. Neupotrebljena boca vina, naručena u glavnom restoranu, sačuvat će se za sljedeći dan.

Paketi pića na brodovima COSTA:
Na svim krstarenjima brodova COSTA moguća je doplata za ALL INCLUSIVE PAKET PIĆA!
Paket je moguće rezervirati uz rezervaciju krstarenja. Na raspolaganju su 2 paketa – PREMIUM i neoCOLLECTION (samo na brodovima Costa neoRomantica i Costa neoRiviera). Moguća je doplata za all inclusive paket pića:
All inclusive PREMIUM paket pića
• Odrasli – iznad 18 godina: samo 25 € po osobi na dan!
• Djeca – ispod 18 godina: samo 16 € po osobi na dan!
All inclusive neoCOLLECTION paket pića*
• Odrasli – iznad 18 godina: samo 28,75 € po osobi na dan!
• Djeca – ispod 18 godina: samo 17,25 € po osobi na dan!
(paket neoCOLLECTION osim svih ostalih pića također uključuje vrhunska kvalitetna vina odabrana uz svaki meni. Vina su odabrana uz sudjelovanje Universita Scienze Gastronomia di Pollenzi iz Italije te su odabrana u skladu s kulinarstvom specifičnim za krajeve u programu krstarenja)
Paket za odrasle uključuje: vodu, pivo, vino (na čaše) i jednostavne koktele (popis na raspolaganju na brodu) te kavu. Paket ne uključuje vrhunske brendove pića i pića iz mini bara.
Paket za djecu: za djecu ispod 18 godina uključuje bezalkoholna pića (na čaše). Paket ne uključuje pića iz mini bara.
*Na brodovima neoRiviera i neoRomantiva moguće je rezervirati samo paket neoCollection *Pića koja nisu uključena u paket na barskom su popisu označena zvjezdicom.
Uvjet za kupnju paketa je da ga uplate sve osobe koje putuju u istoj kabini te sve osobe koje žele biti za skupnim stolom na večeri.
PAKET ZA ODRASLE: • Aperitivi: Tio Pepe, Aperol, Bitter Campari, Martini Rosso in Bianco, Dry Pastis, Pernod 45, Ricard, Campari Soda, Crodino Flute Asti Spumante Martini i Rossi, Prosecco »Pasqua« • Pivo: međunarodna suha piva i Beck´s (bezalkoholno pivo) • Voćni sokovi: ace, kruška, breskva, marelica, ananas, naranča, grejpfrut • Gazirana pića i mineralna voda: Coca Cola, Coca Cola Zero, Fanta Orange, Sprite, Tonic Schweppes, Lemon Schweppes, ledeni čaj limun, ledeni čaj breskva, gazirana i prirodna voda • Topli napitci: kava, beskofeinska kava, cappuccino, »corretto«, ledena kava, kava Shakerato, čajevi Whittington • Otvorena vina: bijela (Chardonnay, Pinot Grigio, Orvieto Classico) i crvena (Cabernet Sauvignon, Chianti, Nero D´Avola) • Grappa: Grappa di Moscato, Gagliardo, Nonino Selezione Speciale, Vuisinar, Segnana Bianca • Konjak: Courvoisier, Hennesy V.S • Viski: Ballantines, J&B, Johnnie Walker Red, Jim Beam, Canadian Club, Jameson, Dewar´s White Label • Gin: Beefeater, Gordons, Gilbeyś • Vodka: Smirnoff, Stolichnaya, Gilbey´s • Rum: Bacardi Bianco, Bacardi Gold, Bacardi Limon, Myer´s • Brandy: Vecchia Romagna E.N., Fundador • Tequila: Jose Cuervo • Fortified Wines: Harveys Bristol Cream, Sandeman Ruby Port • Gorka pića: Averna, Cynar, Jagermeister, Fernet Branca, Branca Menta, Montenegro, Ramazzotti • Bacardi Breezer: limeta, grejp, naranča, ananas • Likeri: Disaronno, Baileys Irish Cream, Cointreau, Drambuie, Grand Marnier, Peachtree, Kahlua, Tia Maria, Limoncello, Liquore di Grappa e Miele, Grappa in Honey Liqueur, Sambuca, Southern Comfort, Galliano, Strega • Kokteli: Baileys Banana Colada, Pina Colada, Kiwi Colada, Strawberry Daiquiri, Banana Daiquiri, Planter´s Punch, Mai Tai, Bahama Mama, Frozen Margarita, Mojito, Caipirinha, Caipirissima, Sidecar, Between The Sheets, Martini, Negroni, Americano, Campari Shakerato, Spritz Venexiano, Black Russian, White Russian, Pink Lady, Colibri, Fruit Punch, Pink Panther, Aquok, Shirley Temple, Rossini, Bellini, Costa Dream, Costa Sea, Costa Wind, Costa Sky.
PAKET ZA DJECU: • Aperitivi: Crodino • Kokteli: Colibri, Fruit Punch, Pink Panther, Squok, Shirley Temple • Gazirana pića i mineralna voda: Coca Cola, Cola Zero, Fanta Orange, Sprite, Tonic Schweppes, Lemon Schweppes, ledeni čaj limun, ledeni čaj breskva, gazirana i prirodna voda • Čokolada različitih okusa: kokos, menta, lješnjak, jagoda, pistacija, arancia, cannella, bijela čokolada, ekstra mliječna, ekstra tamna, lagana čokolada • Voćni sokovi: ace, kruška, breskva, marelica, ananas, naranča, grejpfrut • Topli napitci: kava, beskofeinska kava, cappuccino, »corretto«, ledena kava, kava Shakerato, čajevi Whittington
Paketi pića na brodovima IBERO
Na krstarenjima brodova IBERO moguća je doplata za ALL INCLUSIVE PAKET PIĆA. Paket je moguće rezervirati uz rezervaciju krstarenja.
Paket za odrasle: uključuje vodu, pivo, vino (na čaše) i jednostavne koktele te kavu. Paket ne uključuje vrhunske brendove pića i pića iz mini bara.
Paket za djecu: za djecu ispod 18 godina uključuje bezalkoholna pića (na čaše). Paket ne uključuje pića iz mini bara.
Moguće doplate za all inclusive paket pića:
• Odrasli – iznad 18 godina: samo 18 € po osobi na dan!
• Djeca – ispod 18 godina: samo 8 € na dan!
PAKET ZA ODRASLE • Aperitivi: Martini, Campari, Cinzano • Pivo: Mixta, San Miguel i bezalkoholno pivo • Gazirana pića, voćni sokovi i mineralna voda: Coca Cola, Coca Cola Zero, Fanta Orange, Sprite, Tonic Schweppes, Lemon Schweppes, Sun Fruits, ledeni čaj limun, ledeni čaj breskva, gazirana i prirodna voda • Topli napitci: različite kave, čajevi, beskofeinska kava. • Otvorena vina: bijela, crvena i rose (Rioja, Torres, Roquera, Montal…) • Viski: Ballantines, J&B, Johnnie Walker Red, Jim Beam, DYC, Tullamore Dew • Gin: Beefeater, Gordons, Larios • Vodka: Smirnoff, Stolichnaya, Moskovskaya • Rum: Bacardi, Myer´s, Havana Club, Panpero, Cacique, Bruga • Brandy i konjak: Fundador, Ramazzotti, Cardenal Mendoza, Carlos 1, Carlos 3, Magno • Tequila: Jose Cuervo • Likeri: Disaronno, Baileys Irish Cream, Cointreau, Drambuie, Grand Marnier, Kahlua, Tia Maria, Limoncello, Sambuca, Marie Brizard, Calisay, Triple Sec, Anis, Licor de Melocoton, Ponche • Kokteli: Baileys Banana Colada, Pina Colada, Strawberry Daiquiri, Planter´s Punch, Frozen Margarita, Mojito, Caipirinha, Caipirissima, Colibri, Fruit Punch, Pink Panther, Shirley Temple, Rossini, Bellini, Tequila Sunrise, Strawberry Margarita, Caipiroska, Blue Margarita, Cosmopolitan, Jurassic Park. 
PAKET ZA DJECU • Bezalkoholni kokteli: Colibri, Fruit Punch, Pink Panther, Shirley Temple, Jurassic Park • Gazirana pića, voćni sokovi i mineralna voda: Coca Cola, Cola Zero, Fanta Orange, Sprite, Tonic Schweppes, Lemon Schweppes, Sun Fruits, ledeni čaj limun, ledeni čaj breskva, gazirana i prirodna voda • Topli napitci: beskofeinska kava, čajevi.
*Pića koja nisu uključena u paket na barskom su popisu označena zvjezdicom.
Uvjet za kupnju paketa je da ga uplate sve osobe koje putuju u istoj kabini te sve osobe koje žele biti za skupnim stolom na večeri.

GRUPNA, INDIVIDUALNA KRSTARENJA: Kakva je razlika između grupnih i individualnih krstarenja?

Grupna krstarenja posebno preporučujemo onima koji prvi put idu na krstarenje te onima koji vole putovati bezbrižno te u dobrom društvu. Za grupna krstarenja datumi polaska određeni su unaprijed. Programi uključuju avionski ili autobusni prijevoz do broda (s doplatom), krstarenje, sve pristojbe i doplate te slovensko vođenje. Svi grupni polasci su iz Ljubljane ili bližih aerodroma. Uz dovoljan broj prijavljenih gostiju imat ćete pratnju slovenskog vodiča. 
Individualna krstarenja: polasci do luke su, po novome, organizirani uz doplatu (prijevoznik GoOpti). Na brodovima nema slovenskog predstavnika. Polasci na krstarenja organizirani su kroz cijelu godinu.

TRANSFER DO LUKE: Je li transfer do luke organiziran?
Transfer do luke organiziran je kod grupnih i individualnih krstarenja. Potrebna je doplata.
VRIJEME ZA KRSTARENJE: Kada se odlučiti za krstarenje?
Zapadno Sredozemlje – krstarenja kroz cijelu godinu (u zimskom vremenu preporučujemo Kanarske otoke) 
Od obala veličanstvenih europskih gradova do sunčanih otoka Baleara, kroz vrata Gibraltara do Kanarskih otoka te afričke obale, gdje je klima ugodna kroz cijelu godinu. 
Istočno Sredozemlje – krstarenja kroz cijelu godinu
Otkrijte misterije i religiju starih civilizacija te skrivene kutke Europe, koji su do danas sačuvali svoju mistiku. Od Venecije do Grčke, Turske, Crnog mora te sve do Egipta i afričke obale.
Baltik – krstarenja od svibnja (maja) do rujna (septembra) 
Odaberite baltičke metropole ili norveške fjordove koji oduzimaju dah, u svakom slučaju bit ćete oduševljeni ponoćnim suncem te drugačijim ritmom života. Baltičke države kipte od povijesti ali su istovremeno moderne napredne države s mislima u budućnosti. 
Arapski poluotok iz Dubaija – krstarenja od studenog (novembra) do travnja (aprila) 
Tradicija i raskošna futuristička arhitektura, sunčane bijele plaže te uzbudljivi kontrasti, gdje se najmodernije susreće s poviješću Arapskog poluotoka. Krstarite iz Dubaija te si osim nezaboravne avanture priuštite vrhunsku gastronomiju u najluksuznijem hotelu na svijetu – Burj Al Arabu. 
Transatlantik – krstarenja na proljeće i jesen 
Iz Europe u Ameriku ili obratno... Imajte svijet na dlanu u jednom odmoru i krstarite putem Kristofora Kolumba. 
Karibi – krstarenje kroz cijelu godinu (preporučujemo od studenog do svibnja) 
Osjetite ljepote egzotičnih otoka, prošetajte dugim pješčanim plažama, odmorite se ispod kokosove palme te plivajte po kristalno čistim tirkiznim vodama Karipskog mora. Krstarite putevima karipskih pirata ili pikantnim istočnim Karibima. Uživajte s koktelom u ruci ispod vrućeg karipskog sunca. Mogućnosti krstarenja po Karibima su ogromna. 
Panamski kanal – krstarenja, u pravilu, na proljeće 
Čudo moderne tehnologije te tropska šuma kroz koju su povezani kanali, koji su u potpunosti promijenili plovidbu po zapadnom svijetu. A nećete ploviti samo kroz Panamski kanal – na istoku vas očekuju tropski Karibi a na zapadu vrući gradovi kao Acapulco! 
Havaji – krstarenja zimi 
Plaže iz snova, vulkanski okoliš s palmama i egzotičnim biljkama… Pretražite rajske Havajske otoke u udobnosti supermodernih brodova za krstarenje. S brodom ćete preploviti najljepše karipske otoke te imati mogućnost otkriti pravi raj na zemlji. Preporučujemo također ljubiteljima golfa
Aljaska – krstarenja na ljeto 
Rijetko gdje na svijetu ćete naći takvu prirodu kao na Aljasci. Životinje koje slobodno šetaju po svom prirodnom habitatu te more mirno kao jezero, u kojem možete vidjeti svoj odsjaj. S modernim brodom za krstarenje ćete pogledati skrivene kutke Aljaske, ledene gore iz blizine, gledat ćete medvjede ili kitove sa sigurne udaljenosti. Preporučujemo svima koji traže nešto novo te ljubiteljima prirode i životinja.
Južna Amerika – krstarenja kroz cijelu godinu 
Vrući ritmovi Latinske Amerike će vam zauvijek prirasti k srcu kada ćete ploviti uz prekrasne obale Brazila, Argentine, Urugvaja te pogledali gradove kao Rio de Janeiro, Santor, Salvador de Bahia… Na proljeće te na jesen možete tamo otploviti također iz Europe. 
Japan, Kina, Vijetnam... – krstarenja kroz cijelu godinu 
Uvijek ste željeli upoznati te misteriozne zemlje, tako drugačije od naših. Otkrijte miks različitih kultura, svjetske metropole u kojima je sve moguće, te disciplinu i kulturu koja će vas u potpunosti oduševiti. Gradove kao Hong Kong, Singapur, Ho Chi Minh City, Nagasaki imat ćete na dlanu kada ćete krstariti pored tih svjetski poznatih metropola. 
Australija i Novi Zeland – krstarenja kroz cijelu godinu 
Najprije pomislimo na klokane te na prostranu zemlju, koja se rasprostire u beskonačnost. Australija je cjelina puna iznenađenja i ljepote, koje možete otkrivati s palube brodova Princess, Cunard, Holland AMERICA, Seabourn… Osim Australije priuštite si još i krstarenje po Cookovim otocima te Novom Zelandu. 
Zapadna Amerika i Meksiko – krstarenja kroz cijelu godinu 
Krstarenja iz San Diega vode vas po sjajnim meksičkim obalama i plažama do vrućeg Acapulca, Cabo san Lucasa, Mazatlana...
Kanada – krstarenja na ljeto 
Prekrasna priroda, beskonačne zelene šume te simpatični lučki gradovi zovu vas na krstarenja iz New Yorka i gradova zapadnoameričke obale. 
Indijski ocean – krstarenja od prosinca (decembra) do ožujka (marta) 
S Costa brodovima možete krstariti od Mauricijusa do nezaboravnih Sejšela, vruće Kenije te zelenog Madagaskara. Nudimo vam 14-dnevna krstarenja po povoljnim cijenama. 

Last Minute Klub

Last Minute Klub

S upisom u LAST MINUTE KLUB na vašu ćete e-mail adresu dnevno primati katalog u kojem su sve akcije različitih, većinom slovenskih, organizatora putovanja. Dnevno ćete po e-mailu primiti široki sažetak akcijskih ponuda za odmor
- praktički svu postojeću ponudu za letove iz Ljubljane, Maribora te hrvatskih aerodroma;
- kraći sažetak ponuda za putovanja iz austrijskih te njemačkih aerodroma (koji su praktično svi ažurno objavljeni na našem portalu te ih možete provjeriti online);
- rjeđe samo najpovoljnije akcije za letove iz Italije; 
- praktički svu postojeću akcijsku ponudu hrvatskih i slovenskih hotela;
- akcijske cijene krstarenja; 
- putovanja i izlete (proljeće, jesen).

UPIS: Kako se mogu upisati?
Upišite se na našem internetskom portalu pod Last Minute Klub ili kliknite na poveznicu
ODJAVA: Kako se mogu odjaviti?
Odjaviti se možete bilo kada. Pod Last Minute Klub u prozoru za odjavu upišite vašu e-mail adresu na koju primate poštu ili pošaljite e-mail na info@last-minute.si s riječju ODJAVA.
Natrag na vrh

Deli s prijatelji

Facebook
Twitter
Google
Viber
Zapri

Portal Last-minute.si koristi kolačiće
(tzv. cookies) za pružanje boljeg
korisničkog iskustva i funkcionalnosti.

Upotrebom portala Last-minute.si slažete se, da možemo upotrijebiti kolačiće (cookies).
Upotrebom portala slažete se i općim uvjetima putovanja te uvjetima poslovanja.

Slažem se Detajli